Sunday, June 22, 2008

First day at the market ・ マーケット初日



Today was the first day at the Sunday Market. I didn't know what to expect, but I would say it went pretty well for the first day! I didn't sell whole a lot, but I have a good feeling that sales will grow after I spend more time at the market. It was so nice to hear people make very nice comments about my work :-) It's a great feeling to know that my pottery will be on someone else's dinner table or decorate their walls. Some of my friends dropped by to say hi, too. Thank you!
今日はマーケットの初日でした。 一体どんなふうになるのか見当のつきませんでしたが、初めてにしてはまずまずの出来でした。 今日はそんなにたくさん売れなかったけど、マーケットでお馴染みになると売り上げが伸びるかな、、、と思ってます。 行き交う人たちが゛素敵な作品ね”とか゛これかわいい~”とか言ってくれるのがとっても嬉しかったです。 誰かの家のキッチンテーブルに私が作ったお皿が並んだり、誰かの家の壁に壁掛けが飾ってあるかと思うとなんだか嬉しいな。 今日はお友達も何人か立ち寄ってくれました。 ありがとう!
 

No comments: