Sunday, August 3, 2008

Good week & bad week ・ 良い週とダメな週

I can't believe it's already August! It seems like the time goes by faster as I age... There isn't enough time for all the things I want to do. I only have a few more times at this sunday market. It's been a lot of fun and I've learned so much. I think one of the most important things to remember is that there is a good week and bad week. Last week was a bad week... It was so slow that I had a hard time staying awake. Sales was way down, and so was my mojo. But I had a great day today :-) I was also happy to see a couple of customers came back to buy more. I've made some new items, but I didn't have time to take pics. This picture shows my magnets. They are cute and a lot of fun to make, priced $2~4/piece.

もう8月だなんて信じられません、、、 年をとるごとに時間の流れが速くなるような、、、(汗) やりたいことが沢山あるのに時間が無いです。 この夏のマーケット参加も残すところ3回。 楽しいし沢山学びました。 中でも覚えていかないといけない事で大切なのは、゛良い日とダメな日がある”ということでしょうか。 先週はダメでした、、、 閑古鳥鳴いていて居眠りしそうでした。 売り上げも私のがんばれ魂もドドーンと下がってしまいました(涙) でも今日はとっても良い日でした。 以前のお客様が再度お買い上げくださったのも嬉しかったです。 人生、山あり谷ありっていうことですね。 うん。 新商品をいくつか作ったのですが、写真がまだありません。 この写真はマグネットです。 かわいいし、作るのも楽しくて気に入っています。 お値段は2ドル~4ドルです。 

No comments: