Saturday, May 28, 2011

June Schedule ・ 六月のスケジュール









It's been a long Oregon winter/early spring with rain, rain, and more rain... but when a young girl at a flower booth gave me a bouquet of tulip on the first day of my market season, all of a sudden, I realized spring was here :-) I wanted to make things that were as "springy" as these tulips, so I made yellow and pink yarn bowls. Then, my boothmate, Kelly inspired me to make bowls with bright spring/summer colors. Having Kelly as a boothmate has been awesome! She is like the sunshine (even on rainy days), and I enjoy hanging out, chat and giggle with her in our tent :-) The third pic shows my new line of products called "Kelly line"! Here is my schedule for June:

Saturdays, June 4, 18, and 25th--- Art Court, right next to the Beaverton Farmers Market

Sundays, June 5, 12, 19, 26th--- Orenco Farmers Market, near New Seasons by Orenco Station

今年の冬から早春にかけてのオレゴン恒例である雨の季節は特に長かったです。。。 これでもかというくらいに雨が続きました。 でも、私のマーケットの初日に花屋さんのお譲さんからチューリップの花束をいただいたときに、春が来たぞ!と実感しました。 そこで春らしいものを作りたくなり、黄色とピンクの毛糸玉ボウルを作ってみました。 すると、ブース仲間のケリーが春らしい明るい色で器を作ってみたら?とアイデアをくれました。 ケリーは最高のブース仲間なんです。 雨の日でもお日様のように明るい彼女とテントの下でおしゃべりしたり大笑いしたり、マーケットが一層楽しくなりました。 そして、できました、“ケリー・ブランド”の器です(最後の写真)♪ 6月の予定はこちらです。

土曜日、6月4,18,25日  アート・コート (ビーバートン・ファーマーズマーケットの横)

日曜日、6月5,12,19,26日 オレンコ・ファーマーズ・マーケット(オレンコステーションにあるNew Seasonsのそば)


No comments: