Sunday, November 8, 2009

St. Pius Holiday Bazaar ・ クリスマスバザー


St. Pius Women's Club Holiday Bazaar ended today. It was my first time to participate in this, and I didn't know what to expect. I was very happy with the sales. I also enjoyed meeting the wonderful women who organize this bazaar. I am looking forward to the next year! All the carved bowl (wavy bowls) I had made were sold! Since there were many other vendors with interesting products, I was able to start my christmas shopping early. My kids got to see the Santa at the bazaar, too. They told Santa what they wanted for Christmas. My daughter wants a "barbie horse"( I need to do a little research to find out what it is...) and son wants an airplane.
St. Piusのクリスマスバザーが今日で終わりました。 私は始めての参加だったので、どれくらい売れるのか予想もつかなかったのですが、嬉しい売り上げがありました♪ このバザーの運営をしている素晴らしい人達と会えたことも嬉しかったです。 来年が楽しみです。 今までに作っておいた手彫りボール(波模様のボール)が全部売れました! 他に出展している人達も面白い作品を展示していたので、私もクリスマスプレゼントの買い物を早めに始めることができました。 遊びに来た子供達はサンタさんに会うこともできて大喜び。 早速クリスマスプレゼントのリクエストをしてました。 娘は“バービーのお馬さん”、息子は飛行機が欲しいそうです。



1 comment:

Unknown said...

丹精こめた作品が、みんなに喜んでもらえてなにより!
おめでとう。